Tuesday, January 3, 2012

Feb - Reperi Bez Srca (Official Video)


Feb - Reperi Bez Srca (Official Video) Prod. by Alph4dawg


Tekst : Feb
Beat : Alph4dawg
Snimanje i montaza spota : Eugen



Lyrics:


ponekad osjecam da u ovo dajem previse
niko me ne pozna svi mi znaju samo prezime
glume da smo dobri a vecina me prezire
nezovite me bratom iscupat cu vam jezike
znam svi bjesni ste svaki od vas je klosar
pa se ode javit mami kada mu zatreba novac
vi ste face jer u krilu je sad drolja
dok ja imam stil koji siluje vam mozak
vjeruj moram iz sebe izbacit to ludilo
jer da to neradim vec do sad bi poludio
papcima jos uvijek treba taj pro studio
dok sam ja i bez njega kao pro ubio
tvoje mozdane stanice ja sam probudio
ali dali me kuzis?e to je vrlo upitno
dali znas zasto uopce radim ovaj audio?
pa da bi repere bez srca na smrt osudio

ovisnik ovog zvuka buraz dok nebudem mrtav
i sve sto imam je majk olovka i ljubav
dok se oni buraz netrude niti kurca
jer oni su ti novi reperi bez srca x2

kroz ovo dajem sebe trazim zivotni smisao
od prvog puta od kada sam prvu lajnu napisao
od tada za ovo sranje sam plucima disao
al da nema srca bezveze bi ustima micao
preko majka snimao vokale slao u kanale
izbacio emocije a matrice ostale su zaklane
vjeruj moja glazba pod utjecajem znanja je
nemoj se cudit sto mi pjesmu znas napamet
jer poput metastaze je u tvojim mislima
bas poput raka tvojim umom siri se istina
i to sto slusate rep ne cini nas istima
jer ja ne slusam takva sranja poput fiftija
picke stavim pod pritisak kao staklo pucaju
i to doslovno picke jer fakat za kurac su
i kada radim ovo sranje radim sa ljubavlju
oni to neznaju jer oni reperi bez srca su!

ovisnik ovog zvuka buraz dok nebudem mrtav
i sve sto imam je majk olovka i ljubav
dok se oni buraz netrude niti kurca
jer oni su ti novi reperi bez srca x2



Download Link: http://www.sendspace.com/file/k25c9o

1 comment: