Wednesday, January 11, 2012

Jala - Replay (Official Video HD) 2012



Novi spot za pjesmu "Replay" sa istoimenog EP-a
Link za download EP-a možete naći u ranijim postovima na našem blogu


Jala - Replay ( Official HD Video ) 2012
BluntBylon Videos
Kamera : Arnej Misirlić
Directed by : Dino Dizdarević
Beat Mix Master : Jasmin Jala Fazlić
Text: Jasmin Jala Fazlić



TEXT:
Vers 1:

Previse pusim uz to se napijem
sluse na usi stavim realnost bar malo razbijem
previse gusi teret na dusi ba neznam sta mi je
bjezao bi odavde ko narkoman s terapije
al kapije su zatvorene kapi lagano padaju
niz obraz suze klize kad najdrazi razocaraju
smaraju brate dusmani al neznaju da valjaju
da jaci saam bas svaki dan rastem dok dole padaju
i sve je isto jedan grad dalje obozavam
a reperi od mene bjeze sa majka kao od pozara
s danima zna bit teze reze iznutra steze obara
pa vežem se beže za ovo ko geto za klosara
dusa se hladi srce ne udara
da ovo prestanem radit trebace vise od pljuvanja
rade za kesh a ja jer me ispunjava
zato igra je bez mene kao band bez bubnjara
zlo sam vidio brate vidio sam zlo
u ocima ljudi tad mjenajli su srecu za bol
dno sam vidio brate vido sam na dno
kada sam zivio taj zivot koji me vuko grob
vidi kurva do komana a zelis zivot normalan vala
uglovi obmana po kome ce nego po nama
ostanes lojalan neostanes normalan
ista onda?!

Refren:

I zato ne gledam nazad , ne slusam svakog
kad si iznutra prazan jebo pare i zlato
jebo kurve i auto , ma jebo ljude ako
su tu samo radi koristi brate ne trebam svakog!

Pusti me ne mogu sve ispocetka
nemam dugme za replay , zivot nije kaseta
ni pjesma , ni film , nije igra nema restart
rodis se da umres cekas kada ce sve nestat! x2

Vers 2:

Ne zelim opet isto Opet krivi bi smo
bili za stvari ma koje ni uradili nismo
necu opet bit rob tudje zavisti pakosti
radje icu u grob nego da budem kao svi!
Nebo zna sta me ceka tvoje suze me zabole
mama godine ne kruze nista neide nabolje
ko juce sjecam se plako sam kad otiso je Nešo
koda osjecat sam presto zelim da osjecam nesto!
U grudima je tjesno steze me ko da me davi
u glavi filmovi stari ti sretni dani jarani
a sad ko da me nema pola mozda od alkohola
jedva da disem jedva hodam ali dalje moram!
Ne budi picka do kraja gini ko borac
kroz ranu provuci konac drugaru budi oslonac
u gradu gdje niko obraz ne cuva meni je svetinja
jer sta nam drugo ostaje bolan bez tog si nebtan!

Refren :

I zato ne gledam nazad , ne slusam svakog
kad si iznutra prazan jebo pare i zlato
jebo kurve i auto , ma jebo ljude ako
su tu samo radi koristi brate ne trebam svakog!

Pusti me ne mogu sve ispocetka
nemam dugme za replay , zivot nije kaseta
ni pjesma , ni film , nije igra nema restart
rodis se da umres cekas kada ce sve nestat! x2

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete