Tuesday, January 31, 2012

Klijent & Jala ft. Smayla - Kao Da Nemam Ništa / (Official HD Video) [2012]



Kamera: Arnej Misirlić
Directed: Jasmin Fazlić & Dino Dizdarević
Music:Alem Avenir a.k.a Klijent (Vers2), Jasmin Fazlić a.k.a Jala (Vers1), Nihad Smajlović a.k.a Smayla (Vers3).
Instrumental/Beat: Jasmin Fazlić a.k.a Jala
Mix and mastering: Jasmin Fazlić a.k.a Jala

Text/Lyrics: Klijent, Jala, Smayla
Music studio: Dominicana (www.dominicana.blogger.ba)

Download: http://www.sendspace.com/file/ksjjj6






Text:
Jala Vers1:
Lako ću emocije preslikati po papiru,
neka slova budu srca, duša tipke na klaviru,
kako ću ljubav dati, kada vidim strah i tminu?
Vrijeme vratim, vidim bijes i brigu, stres i krivnju!

Nemam snage za patetiku, ponavljam iste greške,
ma nema nade, nju zajebi drug, pravi drugovi gdje ste?
Svi lafo me gotive, i svako kao voli me,
a znam da samo par jarana je spremno da pogine!

Nemgu imati sve, ama nisam to ni tražio,
mama gledam svoj grad, tol'ko toga mi se zgadilo,
vidio sam ljude kada ljube, kada lude,
kada vole, kada mrze, kada plaču, kada kude!

Pa sve nestane za tren, sreća gubi trag u beskraj,
imao je osmijeh njen, ona imala je njega,
al' život je tako okrutan, nije spreman da gleda te
ko' malo vode na dlanu, pa zato druže pjevam!

Jala Ref:
JUČE' SAM IMAO SVE, SAD KO' DA NEMAM NIŠTA,
NIZ OBRAZE KO KIŠE SUZE PROLAZE!
SEBI NE ŽELIM PRIZNAT' A ZNAM DA KRIV SAM,
UMJESTO LJUBAVI ČEKAM PORAZE!

JUČE' SAM IMAO SVE,
SAD KO' DA NEMAM NIŠTA! (NEMAM NIŠTA!)
SEBI NE ŽELIM PRIZNAT' A ZNAM DA KRIV SAM!

Klijent Vers2:
Loše je Bože kad ulica počne da uzima sve što sam imao nekad,
rezanje kože i dani me koče grijesi me voze od petka do petka,
jer ljubav je metak u očima ratnika, panika hvata me kročim i zamišljam,
kako je kod tebe? Možda je bolje al' kunem se nisi poderao koljena!

Prođe mi dan, kao da ga nema! Dođi u grad, sranja i problema!
Gdje sam probo otrov, gotovo umro od ljubavi!
Svega ima znam, pa ću život da pobjedim,
lega igram sam, pa drugi nisu mi potrebni! (Ah)

Znaš da sam ostavio i kuću i dvorište,
i majku i ognjište, samo da im ugodim,
ubogi je grad u tim prokletim noćima,
mrzio sam glad u tim nezahvalnim očima!

Neka počiva rodbina koja me dizala, ista me gomila besramno izdala,
besano i sad sam ostao bez ikoga, bio sam prikovan, ne trebam nikoga!
Od tih likova, što pojeli su mladost mi,
užarenih pakosnih, odnijeli su radost mi!

Jala Ref:
JUČE' SAM IMAO SVE, SAD KO' DA NEMAM NIŠTA,
NIZ OBRAZE KO KIŠE SUZE PROLAZE!
SEBI NE ŽELIM PRIZNAT' A ZNAM DA KRIV SAM,
UMJESTO LJUBAVI ČEKAM PORAZE!

JUČE' SAM IMAO SVE,
SAD KO' DA NEMAM NIŠTA! (NEMAM NIŠTA!)
SEBI NE ŽELIM PRIZNAT' A ZNAM DA KRIV SAM!

Smayla Vers3:
Znaš li kako je, kad gubiš dobre drugove?
Digneš ruke od svega, kad dugom vraćaš stare dugove!
Problem pa problem, problem za problemom puno je,
droga jede umove, ovce mutiraju u vukove!

Grade volim te! Bože pomozi molim te!
Daj mi drugo srce, ovo puklo je i boli me,
nekad sam bio dobar primjer drugim ljudima,
dok ulica u meni nije najgore probudila, ya!

Sve mi uzela, što volio sam nekad,
i ostavila me samog na ivici ovog ludila,
sad, ne znam za emocije, ne znam za strah,
ni za poraze ni uspjehe, ni uspone ni pad!

Ali, jedno znam, kakva mi je sudbina,
ostaviću život ovdje da ga uzme ovaj grad,
rećiće, to tako biva, to ti je poenta svega,
tako su završili i slični njemu prije njega! (Ya)

Jala Ref:
JUČE' SAM IMAO SVE, SAD KO' DA NEMAM NIŠTA,
NIZ OBRAZE KO KIŠE SUZE PROLAZE!
SEBI NE ŽELIM PRIZNAT' A ZNAM DA KRIV SAM,
UMJESTO LJUBAVI ČEKAM PORAZE!

No comments:

Post a Comment